Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas
Data: 2022 m. gegužės 27 d.
Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų laimėtoją. Šiais metais Metų CMO titulas atiteko lietuviško startuolio „Surfshark“ rinkodaros komandos lyderiui Regimantui Urbanui.
Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję rinkodaros vadovai.
„Metų CMO titulas ne tik žymi nuopelnus konkrečiai įmonei ar sektoriui. Tai sektinų rinkodaros profesinių ir asmeninių savybių rinkinys, tampantis pavyzdžiu visai bendruomenei. Metų CMO lyderystė – svarbus kelrodis tiek marketingo bendruomenei, tiek ir visam verslui, įtvirtinant rinkodarą kaip strateginę ir pačią svarbiausią verslo funkciją“, – LiMA konferencijoje kalbėjo Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas.
R. Urbanas kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodarai vadovauja jau beveik ketverius metus, anksčiau jis buvo „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.
Tai antri metai iš eilės, kai Metų CMO titulas atitenka technologijų įmonei.
Visą ,,Verslo žinių" straipsnį rasite čia.