Metų CMO žiniasklaidoje

 

Metų marketingo vadovas – „Surfshark“ CMO Regimantas Urbanas

Data: 2022 m. gegužės 27 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų laimėtoją. Šiais metais Metų marketingo vadovo titulas atiteko lietuviško startuolio „Surfshark“ rinkodaros komandos lyderiui Regimantui Urbanui.

 

„Metų CMO titulas ne tik žymi nuopelnus konkrečiai įmonei ar sektoriui. Tai sektinų marketingo profesinių ir asmeninių savybių rinkinys, tampantis pavyzdžiu visai marketingo bendruomenei. Metų CMO lyderystė – labai svarbus kelrodis tiek marketingo bendruomenei, tiek ir visam verslui, įtvirtinant marketingą kaip strateginę ir pačią svarbiausią verslo funkciją. Sveikinu, Regimantą, pripažintą rinkos profesionalą, kartu su komanda įrodantį, jog pasaulinio lygio rinkodaros kompetencijos gali užaugti ir skleistis Lietuvoje“, – sako LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis.

 

Papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 marketingo vadovai iš kiek anksčiau paskelbto šių metų geriausiųjų dešimtuko.

Už strateginę lyderystę įvertintas „Kesko Senukai Digital“ direktorius Baltijos šalims, 2021 m. buvęs marketingo vadovu Vytautas Romeika.

Nominacija už drąsius eksperimentus konkurso komisija įvertino „Delfi“ rinkodaros skyriaus vadovą Irmantą Matilionį.

Už skaitmeninę transformaciją įvertinimas skirtas SEB banko Baltijos šalių marketingo ir komunikacijos vadovui Liudui Rimkui, o už metų proveržį apdovanota „Math Scientific“ marketingo vadovė Marija Valaitė, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Šiais metais Metų CMO rinkimams paraiškas pateikė net 38 kandidatai. Pirmuoju konkurso etapu komisija rinko stipriausių marketingo vadovų dešimtuką. Antrojo etapo metu komisija kandidatus vertino pokalbiuose, o po jų vyko viešos diskusijos. Komisijos narė, komunikacijas agentūros „Budinti komunikacija“ įkūrėja Laura Bielskė kalbėdama apie šių metų konkursą džiaugiasi, kad laimėtojas – globaliai veikiantis pasaulinio lygio profesionalas. „Kontinentai, apimtys, drąsa, paminėjimų žiniasklaidoje kiekiai, darbas su nuomonės formuotojais – tai tik ataskaitos, po kuriomis gausybė valandų kryptingo darbo ir svarbiausia, žinojimo, ko sieki. Klausant laimėtojo atrodo, kad jie komandoje tiesiog traiško riešutus ir tuo mėgaujasi, o visa tai pavyksta pasiekti su humoru ir nekuriant įtampos“, – komisijos darbo užkulisius praskleidžia L. Bielskė. Ji priduria, kad tokio lygio profesionalai vertinami ir už tai, jog dalinasi savo patirtimi su tais, kuriems to trūksta. Pasak L. Bielskės, dėstymas universitetuose, auginančios programos, edukaciniai tekstai žiniasklaidoje tampa vis dažniau minimais kandidatų anketose ir komisija į tai atkreipia dėmesį.

Visą „M360“ straipsnį rasite čia.