Metų CMO žiniasklaidoje

 

„Metų marketingo vadovo“ apdovanojimą pelnė Ieva Čepononė

Data: 2016 m. birželio 10 d.

„Apsispręsti dėl nugalėtojo nebuvo lengva, nes visi kandidatai labai stiprūs, – sako LiMA valdybos ir komisijos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Iš viso gavome daugiau nei 30 paraiškų, iš kurių į finalinį sąrašą buvo atrinkti 7 kandidatai. Po karštų diskusijų ir balsavimo nuspręsta, kad šiemet metų CMO išrenkama Ieva Čepononė, kurios indėlis, vystant verslo plėtros strategiją – neabejotinai reikšmingas, o vykdyti projektai gavo ne vieną apdovanojimą.“

 

Šiuo metu „Maxima LT“ įvaizdžio departamento direktorės pareigas užimanti I. Čepononė įvertinta už pasiekimus „Eurovaistinėje“, kurioje dirbo kiek ilgiau nei dvejus metus. Ji verslo ir rinkos plėtros strategiją įgyvendinti paskatino ne per vaistų pardavimus, o per sveikatos, grožio ir higienos prekes. Pardavimų skatinimo skyrius persiorientavo ir tapo rinkodaros departamentu, pradėtas ryšių ir proaktyviosios komunikacijos vystymas, vidinės komunikacijos skatinimas, darbuotojų įtraukimas į rinkodaros projektus bei ambasadorystę.

 

Plačiau skaitykite čia