Metų CMO žiniasklaidoje

 

Startavo Metų CMO konkursas: gera galimybė pasitikrinti, ar judama teisinga kryptimi

Data: 2020 m. vasario 19 d.

„Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija kasmet vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje per praėjusius metus. Nors apdovanojimas tik vienas, tikime, kad visi konkurso dalyviai yra rinkodaros lyderiai, kurie formuoja Lietuvos rinkodaros ir verslo kryptis bei tendencijas, tampa tvaraus ir etiško augimo pavyzdžiu verslui ir visuomenei. Todėl šį konkursą matome ir kaip turintį švietėjišką ir lyderystės misiją, kurioje svarbus kiekvieno Lietuvos marketingo vadovo indėlis“, – pranešime spaudai teigia LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis.  

 

Plačiau skaitykite čia