Metų CMO žiniasklaidoje

 

Paskelbtas stipriausių Lietuvos marketingo vadovų dešimtukas

Data: 2024 m. kovo 27 d.

„Sulaukėme 25 stiprių marketingo vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti dešimtuką. Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – marketingo vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2023-aisiais. Džiaugiamės tokiais stipriais kandidatais ir nuoširdžiai tikime, kad dalyvavimas Metų CMO yra ne tik puiki nuveiktų darbų ir pasiekimų savirefleksija, bet ir stiprus impulsas bei pavyzdys rinkai“, – džiaugiasi LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Į finalinį dešimtuką (pagal abėcėlę) pateko:

  • Ieva Balkevičiūtė – LASTMILE marketingo vadovė
  • Akvilė Dagilytė – SPA VILNIUS marketingo direktorė
  • Andrejs Dudko – IKI LIETUVA marketingo departamento vadovas
  • Gražvydas Kaminskas  – NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas
  • Aurimas Kapočius – BITĖ LIETUVA marketingo direktorius
  • Kristina Mažeikytė – LIDL marketingo vadovė
  • Vytautas Romeika – KESKO SENUKAI marketingo vadovas
  • Dovilė Seliukė – KELIAUK LIETUVOJE turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė
  • Mantas Velykis – LRT rinkodaros skyriaus vadovas
  • Ąžuolas Zubkonis – SWEDBANK pardavimų valdymo ir rinkodaros departamento direktorius.

 

„Gera matyti, kad Metų CMO konkurse sulaukiame daug ir įvairių paraiškų ne tik iš privataus, bet ir viešojo sektoriaus įmonių. Marketingo vadovai susiduria su skirtingais skirtinguose sektoriuose, siekdami tikslų tiek su itin mažais, tiek su dideliais biudžetais, bet veikdami labai konkurencingoje aplinkoje. Drąsa, gebėjimas įdarbinti duomenis ir ryški lyderystė komandoje, bei strateginės įžvalgos įmonės lygiu yra skiriamasis bruožas vienijantis visus dešimt geriausių marketingo vadovų,“ – pastebi rinkimų komisijos narė, „Metų CMO’24“ Giedrė Vilkė.

Plačiau skaitykite čia.