Trečią kartą Lietuvoje bus renkamas „Metų marketingo vadovas“
Data: 2017 m. gegužės 11 d.
Šių metų „Metų marketingo vadovo“ rinkimuose yra esminių pakeitimų – paraiškas teikia nebe patys kandidatai (fiziniai asmenys), o įmonės. Taip pat praplėsti kriterijai, didžiausią dėmesį skiriant rinkodaros veiklos įtakai verslo rezultatams, verslo augimui, ypač – įmonės EBITDA pokyčiams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Vieni pagrindinių marketingo tikslų – prisidėti prie verslo augimo, prie įmonės sėkmingos plėtros ir pelningumo didinimo. Lietuvos rinkoje į marketingo skyrių, taip pat ir į marketingo vadovų atsakomybes, vis dar žiūrima kaip į operacinę funkciją, atsakingą tik už komunikaciją, prekės ženklo žinomumą. Iš tikrųjų marketingo funkcija yra daug platesnė – kurti visuminę vartotojo patirtį. Todėl ir marketingo vadovo įgaliojimai dažnai išeina už marketingo skyriaus atsakomybių ribų, o jis pats tampa vienas svarbiausių žmonių, didinančių vertę įmonės akcininkams, – sako LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Organizuodami šiuos rinkimus norime pabrėžti marketingo svarbą organizacijoje, marketingo vadovo sprendimų galią įmonės augimui ir pelningumui. Todėl, renkant šių metų Marketingo vadovą, įmonės verslo rezultatai turės ypatingą svorį. Taip pat tikimės paskatinti ir esamus bei būsimus marketingo vadovus daugiau rūpintis galutiniais įmonių rezultatais.“
Plačiau skaitykite čia