LiMA A kursai specialistams

 

 

LiMA A marketingo specialisto programa skirta įvairių sričių specialistams stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių, norintiems įgyti įgūdžių sėkmingai karjerai marketingo srityje. Kursas tinka tiems, kurie atlieka marketingo palaikymo funkcijas arba kurių dabartinis darbas apima marketingo elementus. 

  

APIE KURSUS | ATSILIEPIMAI | PROGRAMA EGZAMINAS | BANDOMASIS TESTAS | REGISTRACIJA

 

APIE KURSUS: 

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA A egzaminui, liudijančiam marketingo specialisto kompetenciją taktiniams marketingo veiksmams atlikti.

 

LiMA A MARKETINGO SPECIALISTO KURSO TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti specialisto marketingo kvalifikaciją, suteikiant sisteminių–teorinių marketingo žinių ir kompetencijų, kaip kurti vertę tiksliniams vartotojams ir didinti naudą organizacijai.

 

LiMA A KURSAI SKIRTI: 

Įvairių sričių darbuotojams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių-teorinių marketingo žinių arba siekiantiems turimas žinias įtvirtinti, remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis.

 

LiMA A KURSŲ PRIVALUMAI:

 

  • Įgyjama tarptautinė profesinė kvalifikacija ir tai liudijantys diplomai bei sertifikatas
  • 4-5 mėn. trukmės baziniai teorinai marketingo pagrindai pagal tarptautinę programą
  • Kompetentingi dėstytojai ir marketingo profesionalai
  • Nauji profesiniai ryšiai, tobulėjimas kartu su rinkos bendraminčiais
  • Sertifikuotų specialistų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje.
  • Tapus sertifikuotu specialistu (su atskiru sutikimu) - kandidatūros teikimas į LiMA besikreipiantiems darbdaviams
  • LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė 

 

Rekomenduojamas pasirengimas: Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse. 

 

LiMA A KURSŲ PROGRAMA:

 

Programa suskirstyta į 3 dalis:

1. Marketingo vaidmuo ir funkcijų valdymas organizacijoje, marketingo aplinka

2. Vartotojų elgsena

3. Rinkos segmentavimas

4. Rinkos tyrimai

5. Marketingo kompleksas: produktas

6. Marketingo kompleksas: kaina

7. Marketingo kompleksas: integruota rinkodaros komunikacija

8. Marketingo kompleksas: paskirstymas

9. Verslas verslui marketingas

10. Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys, SWOT analizė ir konkurentų analizė

11. Marketingo rodiklių valdymas: analizė ir sprendimai


12. Paieškos varikliai, reklama internete, interneto puslapiai ir analitika

13. Socialinių tinklų, naujienlaiškių marketingas

  

TARPTAUTINIS LiMA A EGZAMINAS:

 

LiMA A kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. A2 modulis pagrįstas atvirais teoriniais ir praktiniais klausimais, kurie užduodami pagal pateiktus įmonės atvejus.

 

LiMA A marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing).

Plačiau apie LiMA A egzaminus ir egzaminavimo tvarką skaitykite čia

 

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA A EGZAMINUS:

 

LiMA A kursų dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: 

 

LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA A (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

BANDOMASIS EGZAMINAS:

LiMA A1 egzamino pavyzdiniai klausimai

LiMA A1

Interaktyvus LiMA A1 egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas »»» 

LiMA A2 egzamino pavyzdiniai klausimai

LiMA A2

A2 modulis sudarytas iš trijų mini atvejo analizių, pagal kurias formuluojami atviro pobūdžio klausimai. Kandidato prašoma įrodyti teorines žinias, remiantis konkrečiu pavyzdžiu, apskaičiuoti įvairius rodiklius, pateikti išvadas ar sprendimus. 

Atsisiųskite

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų marketingo žinios neatitinka LiMA A sertifikuoto marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias temas ir marketingo funkcines sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - turėsite tarptautinį marketingo specialisto diplomą. 

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA A KURSUS: 

 

Evaldas Pakštys

UAB „NFQ Technologies“

el. marketingo projektų vadovas

Gabija Ginelevičiūtė

Kardiolitos klinikos, MediCA klinika

marketingo vadybininkė

Robertas Davidovičius

AB „LTG cargo“ 

plėtros projektų vadovas

  

 

„Nuoširdžiai rekomenduoju šiuos LiMA A marketingo specialisto kursus smulkiam verslui ir ne tik. Aš esu išklaususi ne vienerius marketingo mokymus internetu, bet šie kursai mane galutinai įrėmino, jeigu taip galima pasakyti. Suteiktos teorinės žinios man dabar yra kaip pamatas ir orientyras, kaip vystyti savo prekinį ženklą, kaip nuspręsti kainodarą, kokius paskirstymo kanalus rinktis, kaip komunikuoti socialinėje erdvėje naujienlaiškiais ir kaip organizuoti skaitmeninę rinkodarą. Smulkiam verslininkui, ypač neturinčiam marketingo išsilavinimo, šie kursai nepakeičiami.“ - Solveiga Sabonienė, SOLERETÈ brando įkūrėja www.beretes.com

„Ačiū LiMA A kursų dėstytojams ir visai komandai už įdomias, įtraukiančias ir sistemingas paskaitas, padėjusias susidėlioti į savo vietas jau turimą informaciją bei užpildyti esamas spragas. Labai rekomenduočiau šiuos kursus dirbantiems marketingo ar komunikacijos srityje, tačiau neturintiems šių sričių išsilavinimo. Nuosekliai dalyvaujant paskaitose, kursai padės užtvirtinti turimas žinias bei jas pritaikyti darbinėje veikloje.“ - Rūta Reifonaitė, UAB „SSF“ Rinkodaros vadybininkė 

„Tikrai naudingai praleistas laikas. Prisiminti pagrindus, kitu kampu pažvelgti į, atrodo, iki skausmo pažįstamą metodiką ar įrankį ir tuo pačiu surišti pavienius elementus į vieningą visumą. Šie LiMA A kursai - puiki patirtis tiek turinio, tiek organizacine prasme. - Giedrė Mačiulienė, COMPAGNIE FRANCAISE D’ASSURANCE POUR LE COMMERCE EXTERIEUR Baltics filialas, marketingo ir komunikacijos vadovė

 
„LiMA A Kursai plačiai apžvelgia skirtingas marketingo sritis, leidžia užtvirtinti praktikoje įgytas žinias ir išsibarsčiusią praktinę patirtį susidėlioti į stalčiukus galvoje. Kursuose pateikiama teorinė marketingo medžiaga padeda giliau suprasti kasdienių, įmonėje atliekamų, marketingo veiksmų pagrindą, formuoja teisingą mąstymo kryptį. - Kristijonas Nalivalka, UAB „Monimoto“ marketingo vadovas
„Jei kas svarstote pasimokyti marketingo ir norite platesnės, profesionaliai parengtos programos, LiMA A sertifikavimo kursą tikrai rekomenduoju. Tik pasiruoškite dideliam teorijos kiekiui. - Domantas Širvinskas, mokymų namų „EduMint“ rinkodaros vadovas

 

Pilną LiMA A sertifikuotų marketingo specalistų sąrašą galite matyti čia.

 

 INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS:

 

LiMA A programa yra peržiūrima. Jeigu domina šie kursai, susisiekite su LiMA Sertifikavimo vadove. 

 

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt