LiMA B kursai vadovams

 

  

LiMA marketingo vadovo kursai padės įgauti arba pakelti jau turimas strateginio marketingo valdymo kompetencijas ir įgyti tarptautinę profesinę  marketingo vadovo kvalifikaciją.   

 

APIE KURSUSATSILIEPIMAIPROGRAMA |EGZAMINAI BANDOMASIS TESTAS | REGISTRACIJA 

 

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA B egzaminui, liudijančiam marketingo vadovo kompetenciją strateginiams marketingo sprendimams priimti ir rengti taktinį marketingo planą. 

 

LiMA MARKETINGO VADOVO KURSŲ TIKSLAS: 

Kelti arba palaikyti marketingo kvalifikaciją, suteikiant verslo valdymo sisteminių žinių ir gilinant savo, kaip sprendimų priėmėjo-stratego žinias ir kompetencijas.  

 

Marketingo vadovas, derindamas intuiciją su racionaliu mąstymu, turi pasitelkti įvairius analizės modelius ir metodus, siekiant nustatyti esmines įmonės ar verslo vieneto marketingo problemas, įžvelgti rinkos galimybes ar grėsmes, deramai atrinkti ir interpretuoti informacijos šaltinius, pateikti naujas veiksmų alternatyvas, argumentuotai prioritetizuoti segmentus, produktus, ir veiklas, derinti marketingo įrankius ir veiksmus skirstydamas ribotus išteklius, gebėti apskaityti ir įvertinti savo darbo rezultatus tarpiniuose ir galutiniuose projektų etapuose. 

 

LiMA marketingo vadovo programos metu dalyviai ne tik semiasi marketingo žinių, bet ir lavina gebėjimą jas taikyti konkrečiose situacijose. 

 

LiMA MARKETINGO VADOVO KURSAI SKIRTI: 

Programa skirta įmonių ar skyrių vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams ar konsultantams, siekiantiems tapti marketingo vadovais ateityje arba lavinti savo gebėjimus kūrybingai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas. 

  

LiMA MARKETINGO VADOVŲ KURSŲ PRIVALUMAI:

 

  • Įgyjama tarptautinė profesinė marketingo vadovo kvalifikacija ir tai liudijantys diplomai bei sertifikatas
  • Teorinis žinių gilinimas pagal tarptautinę programą
  • Galimybė atlikti ir įsivertinti savo atvejo (case'o, t.y. įmonės, kliento, nuosavos veiklos) marketingo veiklos situaciją ir parengti taktinį marketingo planą tikslams pasiekti
  • Nauji profesiniai ryšiai, tobulėjimas kartu su rinkos bendraminčiais
  • Sertifikuotų vadovų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje
  • Tapus setifikuotu vadovu (su atskiru sutikimu) – kandidatūros teikimas į LiMA besikreipiantiems darbdaviams
  • LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė

 

Rekomenduojamas pasirengimas: 

 

Rekomenduojama turėti teorinių marketingo žinių pagrindą, jas galite būti įgiję dirbdami, studijų arba LiMA sertifikavimo kursų specialistams metu, ir bent kelerių metų praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse.

 

LiMA MARKETINGO VADOVŲ KURSŲ PROGRAMA:

 

Programa suskirstyta į B1 ir B2 modulius.

 

  • B1 modulis - teorinė dalis. Laikomas tarptautinis B1 egzaminas internetu iš atvirų tipų klausimų.
  • B2 modulis - savarankiškas taktinio marketingo plano rengimas. Laikomas tarptautinis B2 egzaminas - plano pridavimas ir gynimas.

1. Verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas

2. Įmonės finansinės veiklos (bendros ir atskirų projektų) vertinimas

3. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. I dalis

4. Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė. II dalis

5. Besikeičiančios klientų elgsenos supratimas

6. SSGG (angl. SWOT) suvestinė, esminių problemų identifikavimas

7. Alternatyvų formulavimas, vertinimas ir alternatyvos pasirinkimas

8. Segmentavimas, tikslinio segmento(-ų) pasirinkimas ir pozicionavimas

9. Skaitmeninės rinkodaros strategija

1. Dviejų dienų taktinio marketingo plano rašymo sesija

2. Individuali plano rašymo konsultacija su priskirtu  konsultantu 

 


 

TARPTAUTINIS LiMA MARKETINGO VADOVO EGZAMINAS:

 

LiMA MAREKTINGO VADOVO kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. B1 modulis pagrįstas atvirais teoriniais ir praktiniais klausimais, kurie užduodami pagal pateiktus įmonės atvejus. B2 modulis - taktinio marketingo plano rašymas ir gynimasis vienai iš šių specializacijų B2C, B2B arba DIGITAL.

 

Egzaminai vyksta lietuvių kalba.  

 

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA B EGZAMINUS:

 

LiMA B kursų dalyviui suteikiamas 6 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje ir 2 diplomai: 

     
 LiMA B sertifikuoto marketingo vadovo diplomas    Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

  

BANDOMASIS EGZAMINAS:

Interaktyvus LiMA B1 egzaminas
LiMA B1 Interaktyvus LiMA B1 egzaminas Išbandykite »»»

 

Demonstracinis LiMA B1 egzaminas

LiMA B1                   Atvejo analizė su klausimais ir pateikiamais rekomendaciniais atsakymais Išbandykite »»» 

Sunkiai sekėsi?

Tuomet galbūt Jums būtų naudinga tobulinti žinias Sertifikuoto marketingo vadovo mokymuose, kuriuos organizuoja LiMA. Mokymai padeda pasiruošti kvalifikaciniam egzaminui bei reikšmingai sustiprina žinių, reikalingų marketingo vadovui-strategui bagažą ir sprendimų priėmimo įgūdžius. Išlaikykite egzaminus ir savo (naujam) darbdaviui parodykite oficialų marketingo vadovo diplomą! 

 

ATSILIEPIMAI APIE LiMA MARKETINGO VADOVO KURSUS: 

 

Asta Ulė

UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ marketingo vadybininkė, rinkodaros konsultantė

Giedrius Juozapavičius

„GConsulting“ savininkas 

Gintautas Kučas

LiMA sertifikavimo tarybos narys, strategijos ir marketingo konsultantas

 

„Labai įdomios, vertingos, įkvepiančios paskaitos, naujausios žinios, nauji kolegos su skirtinga patirtimi. Na, ir nelengvi atsiskaitymai :) Nors ir turiu sukaupusi vertingos marketingo vadovo darbo patirties, tačiau po LiMA B kursų jaučiuosi gerokai stipresnė, įgavusi daugiau įrankių, labiau matanti "big picture". Tai buvo labai gera investicija.“ - Monika Limbienė, laisvai samdoma marketingo ir reklamos specialistė, UAB „Bavatar Consulting“ marketingo vadovė

„Ką turi mokėti marketingo vadovas? Koks marketingo strategijos sudarymo procesas? Kokie modeliai tinkami, o kokie - ne? Su LiMA B radau daugelį atsakymų į savo nesibaigiančius klausimus.“ - Andrius Bruno Rimkūnas, UAB „Monimoto“ CMO / strategijos.lt įkūrėjas

 

 

 

 

INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS: 

 

LiMA Marketingo vadovo programa yra peržiūrima ir atnaujinama. Jeigu domina šie kursai, susisiekite su LiMA Sertifikavimo vadove.

 

Turite klausimų apie LiMA kursus?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

Lina Vaikšnorienė
LiMA tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė

+370 (675) 24 330

sertifikavimas@lima.lt