„Lietuvos influencerių reitingas“: pasidalinkite savo ekspertiška nuomone
Data: 2022 m. gruodžio 16 d.
Nauja reklamos kampanija Lietuvos gamtoje kviečia atrasti nenykstančias rūšis
Data: 2022 m. spalio 19 d.
Nuo svajonių marketingisto portreto iki pardavimo užsienyje strategijų: konferencijoje LiMA DAY jau šį trečiadienį
Data: 2022 m. rugsėjo 27 d.
Simonas Bielskis. Metavisata ir e. komercija: kodėl ateityje apsipirksime kitaip?
Data: 2022 m. rugpjūčio 23 d.
Paieškos balsu optimizavimas: kaip tobulinama technologija ir kokia nauda verslui?
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
2022 M. I PUSMEČIO VEIKLOS ATASKAITA
Data: 2022 m. rugpjūčio 04 d.
Artėjant naujam LiMA rudens sezonui, pristatome 2022 m. pirmo pusmečio LiMA veiklos rezultatus!
Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis?
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Apie tai, kaip gimsta verslas ir kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu
Data: 2022 m. birželio 22 d.
Šių metų marketingo tendencijos: dar daugiau dėmesio skaitmeniniam marketingui ir unikalaus kliento patirčiai
Data: 2022 m. birželio 21 d.
Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.
Apie „Google“ privatumo diegimą ir „Facebook“ gyvavimo matricą
Data: 2022 m. vasario 22 d.
Apie tai, kokios naujienos technologijos milžinų pasaulyje.
Suplanuotai ir spontaniškai kuriamas šalies įvaizdis, skaitmeninės rinkodaros ir komandos formavimo iššūkiai
Data: 2022 m. vasario 21 d.
Olimpinis marketingas: talismanai kaip komerciniai žymenys ir kaip juos apsaugoti
Data: 2022 m. vasario 17 d.
Apie „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ marketingo strategiją ir taktikas
Data: 2022 m. vasario 15 d.
Apie tai, kas yra klientas ir savininkas produkto, jei produktas – miesta, šiuo atveju – Kaunas?
Lyderystė rinkodaroje, deficitas kaip strategija ir kodėl Europa neliks be feisbuko
Data: 2022 m. vasario 14 d.
„Geresnių“ prekės ženklų daug, tačiau „gerų“ sunku rasti ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje
Data: 2022 m. vasario 13 d.
Prasidėjo didžiausias Europos komunikacijos tendencijų tyrimas: tikimasi pirmą kartą reprezentatyviai atspindėti ir Lietuvos situaciją
Data: 2022 m. vasario 11 d.
Kas yra SEO ir kaip rinkodaristui susikalbėti su programuotoju
Data: 2022 m. vasario 08 d.
Apie 200 faktorių, kurie sekami, siekiant optimizacijos SEO.
Laukiniai meno NFT vakarai bei svarbus žingsnis, kurio Lietuvoje tikimasi iš „TikTok“
Data: 2022 m. vasario 07 d.
Gimtadienį švenčiantis „Delfi“ išdalino tradicinius Titanų apdovanojimus (10)
Data: 2022 m. vasario 06 d.
Karolis Rimkus. Ką verta sekti „LinkedIn’e?“ 100 aktyvių lietuvių (6 dalis)
Data: 2022 m. vasario 02 d.
Vadovų apklausa: komunikacijos rinkos potencialas – integruota komunikacija ir socialinė atsakomybė
Data: 2022 m. vasario 02 d.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: Meta visata, politkorektiškas feisbukas ir duomenis dalinantis guglas
Data: 2022 m. sausio 27 d.
Laimingi tie, kurie moka įsispirti į minkštą vietą – absoliuti dauguma praregi, kai visažinystės spraga pasinaudoja konkurentai
Data: 2022 m. sausio 25 d.
Ar yra reali galimybė šiandien smulkiam verslui pasisamdyti rinkodaros profesionalą?
Skaitmeninio marketingo naujoves šiemet narstys jau šeštasis „LiMA Digital Marketing Update’22“
Data: 2022 m. sausio 20 d.
Kaip pasakyti 1,8 mln. žodžių per minutę, arba 7 videoįrašų turinio kūrimo tendencijos 2022-aisiais
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Skaitmeninių medijų tendencijos, su inovacijomis skubantys rinkodarininkai ir nauja interneto srauto lyderė
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Tarptautinių e. platformų bendra tendencija – agresyvi rinkodaros strategija
Data: 2022 m. sausio 12 d.
Agresyvi rinkodaros strategija
Dėmesys darbuotojų asmeniniams prekių ženklams – atsiperkanti investicija ar rizika prarasti talentus?
Data: 2021 m. gruodžio 28 d.