Paieškos balsu optimizavimas: kaip tobulinama technologija ir kokia nauda verslui?
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
Organizacijos perkainoja vidinę komunikaciją: kas svarbu neapibrėžtumo laikotarpiu
Data: 2022 m. rugpjūčio 09 d.
2022 M. I PUSMEČIO VEIKLOS ATASKAITA
Data: 2022 m. rugpjūčio 04 d.
Artėjant naujam LiMA rudens sezonui, pristatome 2022 m. pirmo pusmečio LiMA veiklos rezultatus!
Daug kalbama, bet mažai daroma: kodėl klientų patirtis dažnai lieka pamiršta
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis?
Data: 2022 m. liepos 28 d.
Apie tai, kaip gimsta verslas ir kaip kuriamas prekės ženklas, remiantis vertybėmis.
Skaitmeninės rinkodaros naujienos: stiprūs dirbtinio intelekto žingsniai siekiant geresnių reklamos rezultatų
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Kaip stiprinti pirkėjų lojalumą: pasaulinės tendencijos įgyvendinamos ir Lietuvoje
Data: 2022 m. liepos 20 d.
Ne tik „Stranger Things“: Vilniuje filmuota reklama Kanuose įvertinta prestižiniu prizu
Data: 2022 m. birželio 22 d.
Šių metų marketingo tendencijos: dar daugiau dėmesio skaitmeniniam marketingui ir unikalaus kliento patirčiai
Data: 2022 m. birželio 21 d.
Didžiausia konferencija Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ – jau šį ketvirtadienį
Data: 2022 m. birželio 15 d.
Vertingos įžvalgos iš patyrusių vilkų lūpų: pasirinkęs šį kelią pamirši komforto zoną – bus nelengva, bet visada įdomu
Data: 2022 m. gegužės 23 d.
Vadovas karštoje kėdėje: kaip išlikti, kai lūkesčiai kasdien ne tik auga, bet ir keičiasi
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Performanso menas – galingas komunikacijos ginklas. Kada juo pasinaudoti?
Data: 2022 m. gegužės 19 d.
Besikeičiantis lyderystės vaidmuo organizacijose: didėja atsakomybės, vertybių, prasmės svarba
Data: 2022 m. gegužės 16 d.
Mykolas Katkus: yra didesnių cancel kultūros pavojų nei produktų ir paslaugų boikotas
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Įsipareigodami atlikti šiuos tris nedidelius pokyčius, pasieksite teigiamų rezultatų
Data: 2022 m. gegužės 13 d.
Komunikacijos profesionalai: nežinodami žmonių vertybių ir įsitikinimų, negalime sukurti veiksmingų žinučių (1)
Data: 2022 m. gegužės 12 d.
Praėjusių metų „PR Impact Awards“ laimėtojai: ko šiandien reikia gerai komunikacijai?
Data: 2022 m. gegužės 06 d.
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija
Data: 2022 m. gegužės 04 d.
Šiuolaikinė rinkodara – lyg kelionė į Marsą: kaip būti tinkamai pasiruošus?
Data: 2022 m. balandžio 29 d.
Rinkodaros profesionalai ir „Kantar“ brėžia šiųmetes reklamos rinkos prognozes
Data: 2022 m. balandžio 26 d.
Pavojingi žaidimai su reputacija: senosios taktikos gali virsti nuodais
Data: 2022 m. balandžio 25 d.
5 priežastys, kodėl agentūros nenori dalyvauti konkursuose – kaip apsispręsti be jų?
Data: 2022 m. balandžio 21 d.
Paskelbtas jau trečiasis Lietuvos influencerių reitingas: lyderių pozicijose – gerai pažįstami veidai
Data: 2022 m. balandžio 20 d.
Mokamas skaitmeninis turinys vaikams jau tapo norma ir kitos pasaulinės turinio tendencijos vaikų turiniui
Data: 2022 m. balandžio 19 d.
Videografas dalinasi patarimais, kaip sukurti įspūdingą turinį socialiniams tinklams
Data: 2022 m. balandžio 15 d.
Vis dar neišnaudota reklamos niša: patarimai verslui, norinčiam reklamuotis „TikTok“
Data: 2022 m. balandžio 08 d.
Išrinkta nauja Lietuvos marketingo asociacijos valdyba!
Data: 2022 m. balandžio 06 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą.